Lisä­tietoja Tapahtumat-osiossa
Kevät­kokous 21.6.

Sääntö­määräinen kevät­kokous keski­viikkona 21.6. klo 18 Sokoksen ylä­kerran kahviossa (Hämeen­katu 21). Terve­tuloa!

Syksyn ryhmät

Tässä ennakko­tietoa syksyn 2023 ryhmistä. Uusina ryhminä perustetaan luovan kirjoittamisen kerho (11-13 v, keskiviikkoisin Moni­toimi­talo 13:ssa) ja kaksi lasten­tanssi­ryhmää (3-5 v ja 6-8 v, torstaisin Muotialassa). Vanhoista ryhmistä jatkavat Vinkkarit sekä puu­työ­kerho. Ilmoittaudu tästä jo nyt!

Koillisen kuoro

Koillisen kuoro harjoituksissa

Syys­kausi 2021

Koillisen kuoro jää tauolle loppu­syksyksi. Jos olet kiinnostunut liittymään rentoon mutta omaan kehittymiseen tähtäävään porukkaan keväällä 2022, ota yhteys kuoron­johtajaan; yhteys­tiedot sivun alareunassa.

Kuoron tapahtuma­kalenteri:

Ryhmän esittely

Koillis­keskuksen kuoro on matalan kynnyksen kuoro­toimintaa ikään ja laulu­taitoon katsomatta. Kuorossa laulaa sekä aivan aloittelijoita että pitkään laulaneita kuorolaisia. Kuoro on seka­kuoro, pääasiassa lauletaan 2-4 -äänisiä lauluja. Kuoron tavoitteena on lisätä jäsentensä ja lähi­piirin laulamisen iloa, laulu­taitoa ja yhteis­musisointia. Tavoitteena on myös kehittää jokaisen laulajan taitoja ja musiikillista sisältöä henkilö­kohtaisen "opetus­suunnitelman" mukaan. Kuoro on kaupungin­osa­kuoro, joten se pyrkii tuomaan musisoimisen iloa laulamalla ja laulattamalla omalla toiminta-­alueellaan mm. kirjaston ja palvelu­talojen asukkaita erilaisissa tilaisuuksissa.

Kuoroa johtaa viittä vaille valmis musiikki­pedagogi, kuoron­johtaja Kaisa Tienvieri.

Koillisen kuoro harjoituksissa

Osallistumismaksut

Jäsen­maksu 16 e/vuosi ja harraste­maksu 50/25 e/luku­kausi. Ryhmän toimintaan voi tutustua kahden harjoitus­kerran ajan ennen kuin maksaa jäsen- ja harraste­maksun.

Koillisen kuoron toiminta järjestetään Sivistys­liitto Kansalais­foorumin tukemina kursseina. Eläkeläisten, työttömien, maahan­muuttajien, alhaisen pohja­koulutuksen omaavien, oppimis­vaikeuksia kokevien ja 63 vuotta täyttäneiden on mahdollista saada harraste­maksuun 25 euron opinto­seteli­etu kerran lukukaudessa.

Kansalaisfoorumin logo

Lisä­tiedot ja ilmoittautumiset: