Lisä­tietoja Tapahtumat-osiossa
Kevät­kokous 21.6.

Sääntö­määräinen kevät­kokous keski­viikkona 21.6. klo 18 Sokoksen ylä­kerran kahviossa (Hämeen­katu 21). Terve­tuloa!

Syksyn ryhmät

Tässä ennakko­tietoa syksyn 2023 ryhmistä. Uusina ryhminä perustetaan luovan kirjoittamisen kerho (11-13 v, keskiviikkoisin Moni­toimi­talo 13:ssa) ja kaksi lasten­tanssi­ryhmää (3-5 v ja 6-8 v, torstaisin Muotialassa). Vanhoista ryhmistä jatkavat Vinkkarit sekä puu­työ­kerho. Ilmoittaudu tästä jo nyt!

Puutyökerho

Puu­työ­kerho kokoontuu Vuoreksen koulu­talolla. (Rautiolan­rinne 2) keskiviikkoisin kello 17.00 - 20.30. Terve­tuloa!

Käytössä on koulun puu­työ­koneet ja -kalut. Kulku puu­työ­luokkaan on koulun Mäyrän­mäen­kadun puoleisesta ovesta, jonka edessä on pysäköinti­tilaa. Puu­työ­luokka on käytävällä heti oikealla.

Kerho on yli 16-vuotiaille tarkoitettu oma­toimi­ryhmä, jossa voi tehdä haluamiaan puu­töitä. Jokainen ryhmäläinen hankkii käyttämänsä materiaalit itse ja vastaa omasta tapa­turma­vakuutuksestaan.

Osallistumismaksut

Jäsen­maksu 20 e/vuosi ja harraste­maksu 40 e/luku­kausi. Ryhmän toimintaan voi tutustua kahden kerran ajan ennen kuin maksaa jäsen- ja harraste­maksun.

puutyo(at)tampereennuorisoseura.fi
Juuso Huhturi (puh. 050 438 4813)

Vuoreksen puutyöluokka