Lisä­tietoja Tapahtumat-osiossa
Kevät­kokous 21.6.

Sääntö­määräinen kevät­kokous keski­viikkona 21.6. klo 18 Sokoksen ylä­kerran kahviossa (Hämeen­katu 21). Terve­tuloa!

Syksyn ryhmät

Tässä ennakko­tietoa syksyn 2023 ryhmistä. Uusina ryhminä perustetaan luovan kirjoittamisen kerho (11-13 v, keskiviikkoisin Moni­toimi­talo 13:ssa) ja kaksi lasten­tanssi­ryhmää (3-5 v ja 6-8 v, torstaisin Muotialassa). Vanhoista ryhmistä jatkavat Vinkkarit sekä puu­työ­kerho. Ilmoittaudu tästä jo nyt!

Tanssi

Kuva

Tampereen Nuorisoseurassa tanssitaan kansantanssia ja lastentanssia. Tällä hetkellä seurassa toimii ryhmiä Hervannassa ja keskustassa.

Ryhmät osallistuvat mm. kansantanssitapahtumiin ja konsertteihin. Ryhmät esiintyvät myös pyydettäessä, joten kysy ryhmiämme esiintymään omaan tilaisuuteesi! Kunkin ryhmän yhteystiedot ja esittelyt ovat ryhmän omalla sivulla.

Vuoden 2023 ryhmät:

Vinkkarit - aikuiset