Lisä­tietoja Tapahtumat-osiossa
Kevät­kokous 21.6.

Sääntö­määräinen kevät­kokous keski­viikkona 21.6. klo 18 Sokoksen ylä­kerran kahviossa (Hämeen­katu 21). Terve­tuloa!

Syksyn ryhmät

Tässä ennakko­tietoa syksyn 2023 ryhmistä. Uusina ryhminä perustetaan luovan kirjoittamisen kerho (11-13 v, keskiviikkoisin Moni­toimi­talo 13:ssa) ja kaksi lasten­tanssi­ryhmää (3-5 v ja 6-8 v, torstaisin Muotialassa). Vanhoista ryhmistä jatkavat Vinkkarit sekä puu­työ­kerho. Ilmoittaudu tästä jo nyt!

Topraset

Harjoitukset

Topraset harjoittelee keskiviikkoisin kello 17.15-18.15 Hervannan vapaa-­aika­keskuksen (Lindforsin­katu 5) pienessä baletti­salissa. Kevään ensimmäiset harjoitukset pidetään 17.8.2022.

Ryhmän esittely

Tampereen Nuorisoseuran tanssiryhmissä tarjotaan laadukasta, tavoitteellista tanssinopetusta eri ikäryhmille. Harjoituksissa opitaan sekä tanssin perusteita että muita motorisia taitoja vauhdikkaiden liikunnallisten harjoitteiden ja leikkien kautta. Tanssit perustuvat raikkaalla otteella toteutettuun suomalaiseen perinteeseen. Ryhmässä toimiessa harjaantuvat myös sosiaaliset taidot.

Topraset on vauhdikas lastentanssiryhmä 7-12-vuotiaille pojille ja tytöille. Topraset osaavat jo paljon tanssin perustaitoja, kuten erilaisia pyörintöjä ja askelikkoja sekä liikkumista yksin, parin kanssa ja ryhmässä. Treeneissä harjoitellaan esitettäviä tansseja ja tehdään monipuolisesti kehonhallintaa, rytmitajua ja tilan käyttöä kehittäviä harjoitteita.

Toprasia ohjaa vuonna 2017 Suomen Nuorisoseurat ry:n vuoden ohjaajaksi valittu Anne Mehtonen.

Esityksissä Toprasia säestää nuorisoseuran musiikkiyhtye Rysky.

Topraset

Osallistumismaksut

Jäsenmaksu 20 e/vuosi ja harrastemaksu 40 e/lukukausi
Ryhmän toimintaan voi tutustua kahden harjoituskerran ajan ennen kuin maksaa jäsen- ja harrastemaksun.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset

Anne Mehtonen